Meld jouw klacht
Als organisatie doen wij hard ons best onze klanten tevreden te stellen. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt met betrekking tot onze dienstverlening. Ben je ontevreden over onze dienstverlening? We komen er graag samen met je uit! Meld jouw klacht via onderstaand formulier.
Wanneer het digitale contactformulier door jou is verstuurd, ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging van jouw klacht per mail. Jouw klacht zal zo snel mogelijk worden behandeld en beantwoord.
Geschillencommissie Private Lease
Heb je een private leasecontract bij ons afgesloten en hebben wij een geschil niet naar tevredenheid opgelost? Dan is het mogelijk het geschil voor te leggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Private Lease.
De contactgegevens zijn:
Geschillencommissie Private Lease
Bordewijklaan 46
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Of kijk op www.degeschillencommissie.nl. Download hier het Reglement Geschillencommissie Private Lease Bedrijven.
BKR-registratie
Heb je een klacht over je registratie in het BKR-register en hebben wij de klacht niet naar tevredenheid opgelost? Je kunt je klacht dan voorleggen aan het Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Op de website van het Kifid lees je precies hoe dit werkt. Kifid zal de klacht behandelen volgens het reglement Geschillencommissie Kifid.